Kompetencat që ndikojnë drejtpërdrejt në sigurinë e pacientit renditen si më poshtë:
• Identifikimi i problemeve që lidhen me shëndetin e pacientit bazuar në shenjat dhe simptomat;
• Përcaktimi i barnave të përshtatshme për çdo pacient individualisht;
• Aftësitë e shpërndarjes;
• Aftësitë e konsultimit, dhënies së këshillave dhe sigurimit të informacionit, përfshirë përdorimin korrekt dhe ruajtjen e barnave;
• Monitorimi i terapisë farmaceutike dhe zgjidhja e problemeve të administrimit të barnave për pacientët;
• Promovimi i shëndetit, mirëqënies dhe mënyrës së jetesës.
Kompetencat që ndikojnë indirekt në sigurinë e pacientit renditen si më poshtë:
• Menaxhimi efektiv dhe efikas i zinxhirit të furnizimit për të siguruar disponueshmërinë e barnave thelbësore;
• Burimi i përgjegjshëm i barnave;
• Përditësimi i vazhdueshëm i njohurive dhe aftësive përmes zhvillimit të vazhdueshëm profesional; • Respektimi i legjislacionit kombëtar, çështjeve rregullatore, kodit të sjelljes, kodit të etikës dhe udhëzimeve të praktikës së mirë të farmacisë;
• Zhvillimi dhe respektimi i procedurave standarde të funksionimit;
• Zhvillimi i politikave si pjesë e qeverisjes së menaxhimit të barnave (në nivele organizative dhe kombëtare);
• Pjesëmarrja në kërkime;
• Menaxhimi efektiv i epidemive dhe / ose menaxhimi i katastrofave.