Ka shumë mënyra për të matur ndikimin që ka një profesionist shëndeti në sjelljen e pacientit ndaj terapisë së tij. Disa mënyra si psh. numri i ditëve që një pacient kalon në spital janë të matshme, ndërsa disa të tjera jo. Në lidhje me pacientët fokusi është cilësia e jetës, kosto e kujdesit dhe sa janë ata të kënaqur me kujdesin që marrin.
Pothuajse në çdo rast, farmacistët kryejnë veprime që synojnë përmirësimin e rezultatit të sigurisë së pacientit si një ndikim pozitiv për pacientin dhe shëndetin e tij.
Ndërsa ka shumë ndikime pozitive që vijnë nga veprimet e farmacistëve dhe që ndikojnë potencialisht në sjelljen e tyre, synimet kryesore të farmacistëve janë:
• Arritja e qëllimit të trajtimit të pacientit
• Shmangia e efekteve anësore
• Zvogëlimi i kohëzgjatjes së kohës që pacienti kalon në spital ose vend rehabilitimi
• Ulja e numrit të vizitave
• Përmirësimi i cilësisë së jetës së pacientit
• Aderimi i përmirësuar ndaj barnave
• Përmirësimi i besimit të pacientit
• Parandalimi i gabimeve të mjekimit
• Kosto e reduktuar për pacientin dhe / ose sistemin e kujdesit shëndetësor
• Koha e reduktuar për të arritur trajtimin e pacientit